Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...
    Last edited by pooh; d.m.y г., 12:08.

    Comment


    • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
      Е така като кажете няма я агресията...Каква агресия има в 147, ...а в 166, да не влизам в повече детайли? В тези в които има, пък има толкова други проблеми, че пак не стават за нищо. Ярък пример е фригидната кукла 8с и 159 (Макар че 159 само в ТИ изпълнение ми хваща окото). Жулитета си е поредния ФИАТ от 20г. насам. И на мен лично ми харесва повече от 147. Не мога да разбера защо чак сега ревнахте всички. Все едно до сега е било бегачка до бегачката. К'ъв спортен дух има в сребриста 156 с плюшен салон, дървен волан и тасове 15"? (да ме прощават собствениците на такива). За тези 20г единствено 164 и 156 могата да се нарекат успешни модели. Да не говорим, че за 100(сто) години най-бързата и мощна серийна кола, която е успяла да произведе тази иначе толкова симпатична фирма е ....250 коня и 6 сек. ускорене. Алелуя! Па те Хюндай имат по-добри постижения за кратката си история. Ако трябваше да ревете (тези дето реват в момента), трябваше да е преди 20г , когато се мина на предно, постепенно се прекратиха всякакъв моторспорт, спря с производството на собствени мотори, спря се производството и разработката на големи V-образни мотори и за капак се закри и собствения дизайнерски отдел. Алфа отдавна е мъртва. Да живее Алфа Ромео!
      Taка си е, ама за едно не си прав - за най-бързата кола за тези сто години.
      Това определено е фригидната, но много красива Alfa Romeo 8C Competizione.
      Сега, ще кажете, че е на това е Maserati с двигател на Ferrari и само "ламарините" са Alfa Romeo, ама все пак...
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
        Е така като кажете няма я агресията...Каква агресия има в 147, ...а в 166, да не влизам в повече детайли? В тези в които има, пък има толкова други проблеми, че пак не стават за нищо. Ярък пример е фригидната кукла 8с и 159 (Макар че 159 само в ТИ изпълнение ми хваща окото). Жулитета си е поредния ФИАТ от 20г. насам. И на мен лично ми харесва повече от 147. Не мога да разбера защо чак сега ревнахте всички. Все едно до сега е било бегачка до бегачката. К'ъв спортен дух има в сребриста 156 с плюшен салон, дървен волан и тасове 15"? (да ме прощават собствениците на такива). За тези 20г единствено 164 и 156 могата да се нарекат успешни модели. Да не говорим, че за 100(сто) години най-бързата и мощна серийна кола, която е успяла да произведе тази иначе толкова симпатична фирма е ....250 коня и 6 сек. ускорене. Алелуя! Па те Хюндай имат по-добри постижения за кратката си история. Ако трябваше да ревете (тези дето реват в момента), трябваше да е преди 20г , когато се мина на предно, постепенно се прекратиха всякакъв моторспорт, спря с производството на собствени мотори, спря се производството и разработката на големи V-образни мотори и за капак се закри и собствения дизайнерски отдел. Алфа отдавна е мъртва. Да живее Алфа Ромео!
        И 155 е Фиат Типо, ама айде изкриви си душата и кажи, че не е агресивна. 166 преди фейслифта също е агресивна, за 159 да не говорим, еле пък ако е ТИ. Тия новите бръмбари обаче нямат нищо общо с агресивния дизайн, приличат на Нисан Микра, преял с люцерна. Няма ги и типичните за Алфа Ромео дълбоки седалки с високи бордове дори в ниските класове оборудване, заради които чувстваш колата като правена като по поръчка за тебе. Няма ги събраните и обърнати към шофьора централни конзоли на таблото, като при 155, 156, 166, 159. На Жулиетата радиото е качено някъде горе, като при Холцваген ...
        За върховите мотори си прав, че Алфа Ромео изостава значително от БМВ, че и от Ауди. Обаче ... 1.8 ТС е по-добър от аналогичните кубатури на БМВ и Ауди, 2.4 ЖТД е по-бърз и по-икономичен от 2.5 ТДИ и 2.5 ТДС. Нагоре за съжаление няма никой, затова тайно и явно се замислям за БМВ 3.0 Д, защото Алфа с такъв дизел няма.
        Та мисълта ми е, че и при предпоследните поколения Алфа Ромео се усеща спортния дух и се отличават от масата, което не може да се каже за "бръмбарите".
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 12:08.

          Comment


          • Че защо да не влизаме в конкретика, в противен случай излиза, че си говорим някакви празни приказки (а кви алфи имаше едно време ...). Иначе съм напълно съгласен с всичко в последния ти пост. Само не разбрах защо да не коментираме 159-ката, тя по мое мнение е голяма крачка напред по отношение на 156 (която пък от своя страна е огромна крачка назад от 155). Да уточня - говоря за дизайн, интериор, управляемост и пътно поведение, за двигателите е ясно. Бензиновите не ги коментираме въобще, ясно е, че последният читав бензинов двигател, монтиран на Алфа Ромео, е 8-клапановия ТС, последно монтиран на 164 през 98-ма (поправи ме ако бъркам). Дизелите може и да са най-добрите, ама да се буташ в премиум класа и най-големият дизел да е 2.4 - къде отиваш ти може би - в А група без бутонки.
            Виж за управляемостта на новите бръмбари не отварям дума, защото не съм ги карал, интресно ще е някой да сподели впечатления.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              на 156 (която пък от своя страна е огромна крачка назад от 155). Да уточня - говоря за дизайн, интериор, управляемост и пътно поведение, за двигателите е ясно.
              Управляемост и пътно поведение ????
              Ти сериозно ли ?
              Не съм карал дълго 155,дали имам 500-1000км с такъв автомобил,ама някак си не мога да се съглася с това.
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

              Comment


              • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                Управляемост и пътно поведение ????
                Ти сериозно ли ?
                Не съм карал дълго 155,дали имам 500-1000км с такъв автомобил,ама някак си не мога да се съглася с това.
                Всъщност колега, какви Алфи си карал? Защото ако за теб Алфа започва от 147 (която без GTA и спорид мен ни е нищо особено) значи нямаш нищо общо с марката.

                Идеята на по-горните мнения не си я разбрал никак. Прочети 2 поста по-нагоре мнението на pooh но по-бевни и ще разбереш за какво иде реч.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Всъщност колега, какви Алфи си карал? Защото ако за теб Алфа започва от 147 (която без GTA и спорид мен ни е нищо особено) значи нямаш нищо общо с марката.

                  Идеята на по-горните мнения не си я разбрал никак. Прочети 2 поста по-нагоре мнението на pooh но по-бевни и ще разбереш за какво иде реч.
                  @Боби малко сме хитреците като теб,на някой им трябва висше за да прочетат какво пише......
                  Трябваше да замълчим след първия пост на Пух,вместо да се бием в гърдите колко много разбираме.

                  И да ти кажа ,не е нужно да си карал много алфи за да си истински фен на марката.147 е първата ми собствена Алфа,но съм имал честта да карам 33,75,155,145/6,ГТ.......
                  Е не мога да ви разбера какво се прехласвате по 33 и 155,Като визия отвън са страхотни автомобили,ама 155 е по-постна и от дедра,това че е била номер 1 в състезанията не прави серийния модел по различен от Темпра с биалети на Мареа.
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                    @Боби малко сме хитреците като теб,на някой им трябва висше за да прочетат какво пише......
                    Трябваше да замълчим след първия пост на Пух,вместо да се бием в гърдите колко много разбираме.

                    И да ти кажа ,не е нужно да си карал много алфи за да си истински фен на марката.147 е първата ми собствена Алфа,но съм имал честта да карам 33,75,155,145/6,ГТ.......
                    Е не мога да ви разбера какво се прехласвате по 33 и 155,Като визия отвън са страхотни автомобили,ама 155 е по-постна и от дедра,това че е била номер 1 в състезанията не прави серийния модел по различен от Темпра с биалети на Мареа.

                    Прави я прави я., ама няма как да разбереш ако си карал 500км. 155ца, която не е влизала в сервиз за профилактика от 5години...(щото знам много собственици, които карат 55ца с лада накладки и не са и чували за ремонти, смяна на амортесьори и разни профилактики и поддръжка...)та една птичка и каране не са достатъчни...

                    Слушай Пух...Имал е достатъчно време 55ца и вече е налял една торба пари по 56ца, която е като твоята, та да си има идея за какво говори...Отделно че 56/47ците с пътно поведение като неговата са само 2-3 май май в цяла БГ...

                    ЕДИТ:
                    Ще подчертая най-важното...и аз съм карал 56ца с гаден интериор и изпуснало окачване.. от кола, до кола има разлика.

                    ЕДИТ: Ами няма финансиране за по-добри резултати...Хората които карат 56/47 се предполага че имат повече пари...все пак не сте ги купили за по 2000лв...поне не до преди 1година...Все пак Фуриозо-155 обаче се представи много добре тази година...Иначе силата на 55цата е и на магистралата...щото на пистата с много завои 45цата е с предимство и отнася и 47 и 56...
                    Last edited by VFTI; d.m.y г., 20:04.
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • Абе то хубаво 155 са с по-добро пътно поведение...ама що на Калояново не показват нищо по добро от 56/47ците...
                      147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                      Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                      156 2.4 JTD - ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                        Прави я прави я., ама няма как да разбереш ако си карал 500км. 155ца, която не е влизала в сервиз за профилактика от 5години...(щото знам много собственици, които карат 55ца с лада накладки и не са и чували за ремонти, смяна на амортесьори и разни профилактики и поддръжка...)та една птичка и каране не са достатъчни...

                        Слушай Пух...Имал е достатъчно време 55ца и вече е налял една торба пари по 56ца, която е като твоята, та да си има идея за какво говори...Отделно че 56/47ците с пътно поведение като неговата са само 2-3 май май в цяла БГ...
                        Ок де и аз това питам,тъй като нямам достатъчно опит зад волана на 155ца искам да ми кажете в какво окачването на Темпра превъзхожда 156цата като пътно поведение и управляемост.

                        Слизайки от 147 и качвайки се на 155,колата ми се виждаше доста по нестабилна в завоите по магистралата от моята,директност на волана и отговор на газ/спирачка също.Единствно може би с дупките се справяше по-добре.Вярно звука на 1,8 ТС превъзхожда многократно свистенето на турбото на JTD,но дотук.Интериора е класи надолу.....

                        Много ще се радвам да ми отговорите къде е плюса на 155цата,ако ще и на Л.С.,че леко извън темата завихме.


                        ПС:159 е може би най-стабилния автомобил в класа си,а предното му окачване е разработка над 156/147
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                          Абе то хубаво 155 са с по-добро пътно поведение...ама що на Калояново не показват нищо по добро от 56/47ците...
                          A на тебе Калояново ли ти е атестат за за Алфа моторспорт? Още един въпрос, 145 и 155 според тебе имат ли някаква разлика в окачването и как ще коментираш 145 на Калояново.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Какъв алфа мотор спорт те гони сравнявам пътно поведение... на Калояново е едно добро място в България където именно то може да се сравни.

                            145 и 155 нямам си на представа дали имат разлика в окачването.

                            145 на калояново- няма да коментирам на Нено, на Бобо,на Коста, на Добри и на Радо.. ще коментирам тези които карат там горе долу така както са излезли от завода: ами просто не са по бързи от съперниците 147/156
                            147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                            Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                            156 2.4 JTD - ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                              Какъв алфа мотор спорт те гони сравнявам пътно поведение... на Калояново е едно добро място в България където именно то може да се сравни.

                              145 и 155 нямам си на представа дали имат разлика в окачването.

                              145 на калояново- няма да коментирам на Нено, на Бобо,на Коста, на Добри и на Радо.. ще коментирам тези които карат там горе долу така както са излезли от завода: ами просто не са по бързи от съперниците 147/156
                              Абе те не трябва и да бъдат. Ма при Алфа нещата боксуват яко. Не може 145 и 147 да вървят еднакво на пистата, при положение, че 147 е по-нов модел.
                              При Форд нещата не са така. Видя Фокуса как върви на Калояново. Е ако вземеш идин Ескорт, няма да върви така. Ще бъде мнооого по-зле.
                              Значи при Форд има изключителен и постоянен възход, а при Алфа няма. Е това не ни харесва на всички нас. А като добавим и ненадежността на 147 спрямо предходните модели тогава вече разочарованието е пълно.

                              Калояново не е абсолютен критерий, защото има и фактор "шофьор" . За да се дадат пълни оценки за моделите, трябва един и същ човек да кара всички модели във стоков вид, за да се прецени реално. Тогава, повярвай ми 147 ще изглежда много зле на пистата и ако е по-добре от предходните модели, ще бъде едва с по половин секунда.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • темата беше за 149
                                някой карал ли е?
                                сравнил ли я е с конкурентите?

                                ----------------------------
                                FIAT Bravo във Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X